8 Dec 2009

rokok sebatang tak sampai sposen

entry kali ni aku tujukan kepada smokers2 yang bangsat ditempat aku blaja kat sini yang tetap smoke walaupun ada tanda no smoking ditempat itu. aku penah sound satu dua orang tapi dia buat derk jerk. so ape lagi yang boleh aku buat? nak hempuk orang tu? kang sampai berbulan xhabis cite kang. kalo kepala dah bodoh giler itu la jadiknya.ignorance.buat bodoh je xpikir orang lain. orang lain pun smoking gak tapi tertib.kat tempat yang xbleh smoke janganlah buat kepala kau nak smoke gak. sape la yang cipta rokok ni ek? pergh aku pun xpahamla dekat golongan2 perokok tegar ni. kalo kat tempat aku blaja ni ko sebutla mana tempat yang orang x smoking? even dekat wad pun orang smoking. btol2 bodoh. tu blom aku masuk dalam bab kencing merata2 lagi.even kat tempat amik air semayang pun selamba derk je ada orang kencing.pukimak btol.haha entahle aku antara bengang dan lawak dan sedih dengan mentaliti sesetengah orang.ntah ape la punca dia aku pun xtau.mak bapak tak ajar kot.ntah le.ok la sampai disini dulu la sekali lagi aku meluahkan pendapat aku.nanti next time aku buat entry mengajak kepada benda baik lagi.buat masa sekarang ni entri ni dulu la.maafla kalo banyak caci makian kat sini.bagi aku perkataan tu je lah yang dapat menggambarkan ape yang sesetengah orang kat sini buat.skali lagi aku tekankan..... SESETENGAH ORANG. bukan semua.

6 comments:

  1. sabar bah sabar. sebagai orang is lam kita tak boleh maki2

    ReplyDelete
  2. mungkin btol cakap kau.mungkin pelahan2 aku akan ubah ar.

    ReplyDelete
  3. astagfirullah halazim...jgn la maki2..kita tegur diorg secara berhikmah..

    ReplyDelete
  4. kau diamla pai.......

    ReplyDelete
  5. astaghfirullahalazim la pai...semoga teguran ni berhikmah :)

    ReplyDelete