15 May 2011

sempena 64 tahun penempatan haram israel

salam 114

kau orang mesti dah penah dengar dan sudah tau pasal teori2 orang2 kafir untuk dominasi dunia dan seisinya. zionis international, freemason, iluminati, NWO,2012, vatican, benedectine order dan macam2 benda shit lain yang aku naik muak nak amik tau.

dulu2 waktu cam baru tau benda2 ni, xdinafikan aku agak cam sedikit terperanjat dan nak tau lebih pasal benda2 ni.aku xsangka dalam duia ni ade pergerakan camtu.tau sebenarnya cuma xsangka cam kita hidup dalam pengawasan anjing2 kafir laknatullah tu.

tapi as time goes by, aku rasa benda2 ni hanyalah waste of time.tidak perlu nak gali dalam2.idak perlu nak gelabah lebih2.asal ade tanda2 pelik sket je semua tu teori konspirasi yang buat.semua benda dalam kehidupan nak kaitkan dengan anjing2 dan babi2 tu.what for? tidakkah itu semua hanyalah permainan orang2 kafir supaya kita jauh dari islam? kadang2 bila baca sesetengah blog, cam nak gelak pun ada gak.sebab semangat giler buat artilkel pasal teori2 konspirasi bulshit ni.kaji macam nak rak tapi makan gak mcD, minum coke, isap rokok malboro gak.buat ape doh?

bagi aku la, teori2 konspirasi dan gagasan2 world domination ni sebenarnya memanglah ada.tapi xperlulah kita nak goyang.buat ape sibuk2 nak tau pasal diorang tu? ada 114 surah dalam quran yang kian jauh terpinggirkan oleh orang islam itu sendiri termasuklah aku.kalau betulpun dunia ni bawah kontrol diorang, biar je lah.jangan jiwa dan akidah kita yang diorang kontrol sudah.sendiri mau fikir mana yang patut kau amik dari dunia modern dan yang mana patut kau jauhi. yang paling penting untuk kita umat islam adalah pengabdian antara kita dengan ALLAH.itu dasar dari syahadah yang kita ucap. selain dari ALLAH kita tak boleh anggap berkuasa kerana ALLAH yang maha kuasa.segala2nya dibawah penguasaan ALLAH. biar orang kafir dengan lucifer(iblis) yang xboleh nak buat ape2 tu.kita ada ALLAH. kalau kau sedar akan benda tu, segala obstacle dalam dunia ni(termasuklah penjajahan kaum2 kafir terhadap dunia sekarang) pasti akan bisa diatasi.

And they planned and Allah (also) planned, and Allah is the best of planners.(ali imran 54)

4 comments:

  1. Salam bro

    dh tkde kata2 yg blh gambarkan israel ni..

    setahun lepas aku pnah dengar satu talk kat masjid negeri shah alam oleh sheikh2 palestin, dorang kate, dorang tak perlukan kita turun berjihad di sana, cukuplah sekadar berdoa kerana doa itu senjata mukmin. dan doa itu juga tanda kita masih dan tetap ingat pada mereka.

    dan skrg, kempen kesedaran perlu supaya dunia tahu yang palestin dijajah secara haram oleh yahudi laknatullah dan dibenarkan PBB. Ianya bukan isu agama semata2. Tapi isu kemanusiaan.

    ReplyDelete
  2. itu la bro. sku pun penah dengar ceramah dari orang malaysia yang penah gi sana.diorang xmintak bantuan tentera.sebab diorang je dah bleh lawan israel tu.cuma mintak doa dan pendanaan je.disamping tu boycott. jom boycott ramai.xdapat boycott semua, sikit pun jadik la.kalo gian nak makan mcD, pegi makan benda lain. cam rfc ke, kfc ke. kalo gian nak minum coke, minum air radix. kalo gian nak isap rokok, pegi la mampos.haha.itu xleh nak tolong ar.

    ReplyDelete
  3. aku suka pandangan ko..akhirnya ada jugak seseorang berfikir macam ni..yelaa...kebanyakkan yang ada kat malaysia dan terutama bangsa melayu,asal ada benda je..terus fikir konspirasi..macam la orang kafir tu hebat sangat sampai semua benda dirancangnye..dorang xde lak terfikir ini rancangan tuhan.maklum la kita ni kan dah akhir zaman..

    ReplyDelete
  4. pujangga merah- tq sudah singgah. itu le daripada sibuk amik tau pasal diorang lebih baik kembali kepada islam je

    ReplyDelete