10 May 2011

to my most beautiful sweetheart............

assalamualaikum




entri kalini khusus saya tujukan kepada ibunda tercinta, Hajah Norini Binti Abdul Kadir. tarikh 10 mei adalah tarikh lahir beliau. dan sempena hari jadi beliau maka disini saya mengucapkan selamat hari lahir yang ke 53. semoga ALLAH memberi berkah pada usia ibunda saya yang paling saya cinta setelah ALLAH dan RASUL. semoga ibunda saya diberi kesihatan tubuh badan dan ditetapkan iman dan sentiasa dilimpahi rahmat dan hidayah oleh ALLAH. semoga ibunda saya berbahagia selalu. semoga saya menjadi seorang anak yang dapat membahagiakan ibunda saya sepanjang masa. dan semoga saya sebagai anak dapat membawa ibunda saya untuk melangkah kesyurga INSYAALLAH. AMIN YA RABBAL 'ALAMIN. ya ALLAH perkenankanlah doa anak kepada ibu ini.

4 comments:

  1. sebagai anak, kita kena selalu mendoakan ibu bapa.jangan pernah miss walau sehari. buktikan cinta pada mak bapak dengan doa yang berpanjangan.

    ReplyDelete
  2. Ameen.
    moga kita sama2 jd anak yg soleh penyejuk dimata penawar dihati.
    Ameen. sekali lg

    ReplyDelete
  3. yusuf - amin

    acip - biarle pendek tapi bermakna.

    ReplyDelete