14 Jun 2009

tiba2 sahaja.....

salam.

tiba2 sahaja aku merasa gembira bila memikirkan xlama lagi dah nak jadik koas ( klinikal). sebenarnya aku dah lambat giler dibandingkan ngn bdk2 batch aku. tapi xtaula aku jalani aja semua ini. mungkin sebab dulu banyak sangat dah down sebab asik kantoi je jadi mungkin benda ni bermakna buat aku kot. sebab tu aku gembira. mudah2an dengan bermulanya alam klinikal maka bermulalah journey aku untuk menjadi dokter yang excellent. not just ordinary dr but THE DR....
not for me but for the people around me who need me.. INSYAALLAH. amin

6 comments:

  1. mudah mudahan semangat yang ada berterusan, biar diterpa badai, tugas, maupun tembakan...congrats anyway, clinical years is not about duration, but what you gain from it..

    ReplyDelete
  2. tahniah dr hafiz malik.
    Aku tumpang suka

    ReplyDelete
  3. cepat ah apis..ak x sabau nk tggu ko koas nih....

    ReplyDelete
  4. khabab - btol2 aku stuju
    faiez - haha tq2 faiez rapi blom dr lagi ar. ade tambah perkataan muda kat blakang dr tu
    apai - sabau2 pai.

    ReplyDelete
  5. bagus apis..kami semua tunggu ko kat coas..semangaat terus..semoga lebih banyak ilmu ko dapat kat coas nanti

    ReplyDelete