9 Jun 2009

bukan level aku dan mereka

salam.

minggu ni aku baru je balik ke makassar. ALHAMDULILLAH setel pun teori aku. syukur. mungkin bulan 7 baru koas. xpe2 pelan2 kayuh. so waktu yang terluang ni kebetulan ade football tournament dimana team2 dari serata sulawesi selatan ikut skali. ade jugak team yang dimana player nasional pun ade. memang sebenarnye bukan level kitorang pun nak masuk tournament nih. tapi aku rasa xsalah pun. sebab kalo tetiap minggu training je tapi xde lawan pun xbest gak.smalam kitorang baru 1st game. kitorang end up dibelasah 5-0. hancur. semalam memang main out la. semua serba xkena. bukan salah formation tapi salah individu kot. so disini aku nak nasihatkan kepada semua yang nak main football yang penting korang kena master basic skill cam tahan bola, pass dengan tepat dan sebagainya. master benda tu je dah cukup untuk korang boleh bermain bola sengan sedap. masalah aku plak lain sket. dengan beban xtra spulo kilo diperut dan spulo kilo masing di bontot dan paha aku menjadikan keterbatasan aku untuk bertahan lama dalam game. smalam pun main dalam15 minit je. tu pun dah nak pengsan.hahahahah. ok sampai disini saja

3 comments:

  1. Hahahaha! Boleh lagi tu pis.

    ReplyDelete
  2. haha aritu makan nenek nye nasik briyani xhingat tu yg efek dia sampai spulo kilo tu.

    ReplyDelete
  3. salam apis.
    tahniah2...persiapan masuk koas: sediakan duit dan kopi yang banyak!!! hihi

    ReplyDelete