16 Aug 2011

hate us? think again u fuckers


salam ramadhan.peace be upon all mukmins

there are two types of non-believers in malaysia when it comes to situations that are related to islam in terms of law and culture. the first one is the one that didn't understand islam until they find it a bit disturbance for them. they are not our enemies since they know very little about islam. if we give them understanding then tolerance can be achieved

the second one is the shitty type. they cannot tolerate to anything that are related to islam.in other word, they hate islam. but not often as well that they hide and manipulate behind the tenderness that we have given them. this is the type that we don't have to listen to them. confont is the only way.look at lee kwan yu. he is on this type. fucking old bastard.

to muslims haters in malaysia, dont mess with us. we muslims respect your way, so why dont you do the same. think twice before messing with us because a true muslims never fear to anything or anybody except ALLAH. if war and die is the only solution, then die we will. but we will never let u fuckers destroy our religion and our way of life. GO TO HELL YOU MUSLIMS HATERS!!!!!!!!


5 comments:

  1. Salam dR

    lee kuan yu pnah sebut dalam buku dia - Hard Truth mengenai cara dia nak lemahkan umat Islam di singapura dengan jauhkan mereka dengan ajaran Islam sebenar. sebab dia tahu, Islam akan kuat kalau kita ikut apa yg disuruh oleh Allah dan meninggalkan apa yg Allah larang.

    itu lee kuan yew.


    dan aku rasa kat Malaysia tercinta ni ada tiga puak Islam yg pada aku sama2 teruk.


    1. Extremis tak bertempat
    Aku tujukan pada umno dan perkasa. cakap2 dorang yg kontrol mainstream media ni buatkan orang jadi keliru dan naikkan api kemarahan agama. serius aku tk paham kenapa perkasa perlu ditubuhkan?

    2. Toleransi tak bertempat
    mengenai isu murtad. ramai golongan yang mengamalkan sikap 'bersederhana' sebab tahu yg perkara ni boleh buatkan ketegangan kaum dan agama tapi sikap ni boleh menyebabkan Islam dipijak2. sampai bila? bila kalimah Allah mahu digunakan dlm Bible Bahasa Melayu, ada yg menyokong. ada yg kata tu hak mereka. tapi, hak ALLAH adalah untuk diperakui bahawa ALLAH TIDAK BERANAK DAN TIDAK DIPERANAKKAN. ALLAH ITU SATU.

    kalau mereka boleh akui, terima Allah dengan sifat2 tu, maka barulah boleh guna kalimah Allah. sebab kalimah tu datang dengan makna bukannya terjemahan Father alihbahasa Melayu kepada Allah. yg lebih tepat ialah Tuhan.


    ok, golongan ni yg terlalu bertoleransi dan jaga periuk nasi sendiri buatkan Islam semakin dipijak2. gadailah akidah sekalipun asal aku ke Putrajaya

    oh, kita tak boleh keras sangat nanti orang bukan Islam akan terasa. sensitiviti...bla..bla..bla...kaum minoriti pun ada hak...bla..bla...bla..

    eh, sejak bila hak minoriti lebih diutamakan sampaikan kita perlu gadaikan apa jua hak majoriti yg lebih berkepentingan dan kunci kemakmuran dan keamanan.


    3. Golongan dont blame yourself, blame others

    Semua ni salah JAIS bukan salah kita. JAIS yg serbu DUMC. JAIS yg salah.


    Ini salah puak umno. bini najib kan tak pakai tdung. umno sendiri tolak hukum hudud. umno tak pernah nak pinda undang2 anti murtad.


    Ini salah PAS dan PKR. sebab PKR support liberalism, pluralism. PKR tak kisah lina joy murtad. Anwar tak kisah JAIS serbu DUMC sebb anwar tu liberal...bla...bla..
    juga salah DAP. salah teresa kok, ronnie liu..salah exco yg marah tindakan JAIS. salah karpal singh sebab kata langkah mayat dia dulu. salah guan eng. salah lee kuan yu...


    semua org salah..



    salah kita?

    Di bulan mulia ni aku seru aku sendiri dan semua supaya lupakan seketika politik. kembalikan lah maruah Islam. jangan bercakar sebab dunia yg sementara ni. Apelah sangat Putrajaya tu kalau sepuluh tahun lagi anak2 kita bagitahu nak murtad dan tukar nama.

    perjuangan hari ini utk anak cucu dan generasi akan datang.


    hari ni Lina Joy kalah tak dapat tukar nama dan gugurkan Islam dalam IC. tapi kita dah lama kalah sebab dia tetap kekal untuk murtad tanpa boleh kita buat apa2.


    Wake up my friend!




    utk aku khususnya

    ReplyDelete
  2. fuh aku tak tau nak cakap ape lagi.masukan yang sangat mendalam dan sangat kena dengan realiti kita sekarang ni.betol ar bro skarang ni banyak benda lain yang lebih dijadikan tujuan utama dibandingkan dengan kelestarian islam tu sendiri.politik, hak2 golongan, isu2 yang macam haram.dulu2 xde macam ni sangat.betul2 sudah mau peak zaman fitnah agaknye.xyah cerita jauh2la, tengok solat je bro.brape ramai yang solat 5 waktu kan? makin lama makin berkurang.yang rambut kaler pun makin jadi majoriti.walaupun benda ni nampak cam takde kaitan tapi aku rasa benda2 asas dalam islam pun sudah makin lama makin ditinggalkan oleh umat islam sendiri.jadi apa lagi nak diharapkan kalau isu2 besar seperti murtad ditonjolkan?rasa bersalah gak bro dengan diri sendiri sebab macam xbuat ape pun.tapi aku yang sangat lemah ni personally seboleh2nya benda2 basic dan wajib dalam islam tu aku insyaALLAH tunaikan dengan harapan foundation iman aku tidak sampai selemah golongan2 yang senang giler terpengaruh dengan ajaran selain islam. good point of view bro.aku agak tersentak jugak.

    untuk aku jugak khususnya. tq bro

    ReplyDelete
  3. mantap mentong....tahniah kepada ko ngan yusuf, salute (tabik spring), hal mcm ni memang dah berlaku kat msia (tanahairku tercinte), ape lg kat negara yg pemimpinnye bukan islam contohnye singapore, wpun msia ni pemimpin kite islam (islam keturunan), tapi tak faham ape itu ISLAM (menurut pandangan aku, no offence).
    ade beberapa golongan anti-islam, toleransi, islam dipijak dan sebagainye itu sgt penting utk diutarakan. kite akan cuba crk siapa yg salah, ape punce dia, dan akhirnye kite akan menuding jari.aku pun sama cuba mencari ape salahnye, salah siapa, last2 aku simpulkan ni salah nabi adam kerana beliau, manusia ni diturunkan ke bumi, boleh ke aku salahkan beliau, tak mungkin, sama sekali tak mungkin, akhirnye aku kembali ke diri sendiri, adakah aku yg salah? ape yg boleh aku buat? apa tindakan aku? apekah aku dah betul2 faham islam, al-quran? kenapa kite perlu pada agama? apa itu agama? kenapa islam adalah agama yg sgt sempurna dan indah? insyaAllah, kalo kite berusaha utk mencari. sampai2 aku pernah salahkan diri aku atas ape yg terjadi kat palestin, iraq, bosnia, MALAYSIA, kerana aku tak dpt buat ape2 (utk saat ini)dan aku akan terus mencari.
    "r u part of the problem or part of the solution?"
    sejujurnye, aku letih, muak, menyampah dgn ape yg terjadi skrg, aku ingin buat sesuatu, tapi mcm sesuatu yg besar, kuat utk dilawan.kalo lepak2 ngan kawan2, berdiskusi. benda yg sama jugak yg dibincangkan, MASALAH.sampai bile? menurut aku, sudah sampainye waktu utk kite mencari solusi, sudah2lah menuding jari, aku tak pernah ckp UMNO tu betul, PAS ke PKR, DAP sekalipun, tapi yg lebih penting SOLUTION. itu semua kerana kite tak kembali kepada ISLAM, Quran dan Sunnah, itu satu-satunye solusi atau jawapan kepada segala kemaslahatan, stop blamming, look at yourself, teruskan perjuangan, bukan atas dasar melayu, malaysia, tapi atas dasar Islam yang satu, amin, syukran....

    ReplyDelete
  4. 'afuan ya akhi kabir.haha.well said simpit.semoga kita at least tak masuk dalam part of the problem harapnye.

    ReplyDelete
  5. sorry bro, actually we r part of the problem, no matter what, it doesn't matter, as long as we help each other to seek the solution for the problem. how to find a solution without being part of the problem itself?

    ReplyDelete