12 May 2010

wajib baca dan tengok........

salam.
kepada sesiapa yang baca blog ni, meh sini aku nak berkongsi satu video yang akan membuat mata kau semua terbeliak.video tentang kita yang sudah jauh giler dari islam.xkira ylama atau orang biasa.aku dapat video ni dari sepupu aku.kalo tengah ada kerja jangan tgk dulu sebab nanti korang xbleh nak konsentret. ambik waktu dan tengok video ni dan fikirkan kembali macam mana hidup kita sebagai umat islam sekarangni.macam mana kita sekarang ni sudah hampir totaly dijajah dan hampir jadi hamba tapi kita tak pernah nampak pun.dan mungkin kita baru tersedar yang selama ni kita pun anggap mujahidin tu sebagai teroris, dan sebenarnya merekalah yang betul2 ahlawan islam yang mau menegakkan kembali islam.dan tak lupa bertapa bangsatnya pemerintah2 yang beragama islam tapi bila orang nak menegakkan sistem islam dalam pemerintahan, merekalah yang paling menentang.bangsat nak mampos. ok selamat menonton

http://www.youtube.com/watch?v=CWTe5yF2fk0&feature=related

4 comments:

  1. Scary truth. Lepas aku tengok the arrivals, aku mula lihat dunia ni dalam persepsi yang lain. Dah pernah tengok the arrivals? tapi banyak gila episod la. kalau nak, nanti aku boleh bagi.

    ReplyDelete
  2. ada aku tgk sket2 tapi malas nak amik port sangat.dah lupa dah camne
    aku lebih suka tgk benda ni dalam persepsi islam.tapi giler ah dia sebut nama mahathir tu.haha.lepas ni kalo ada duit banyak aku nak invest kat benda2 yang xleh nak turun nilai.dan aku rasa yang selama ni kita anggap teroris tu merekalah yang sedar kita dah dijajah dari segala aspek dalam kehidupan.sebab tu mereka melawan.tu pun ntah2 yang pengeboman sana sini tu orang yahudi yang buat pastu cakap islam.aku sebenarnya memang dah lama dah xpercaya dengan berita2 macamni.dalam quran pun ada sebut orang2 yahudi ni xkan pernah puas ati selagi kita xikut cara hidup diorang.tapi baikla ada hepi ending untuk orang islam.imam mahdi dan nabi isa.

    ReplyDelete
  3. rev: wei aku nak benda tu..aku tgk kerat2 a

    dr: kasi bawak sheikh ni jumpe bang jib a dr..hehe

    ReplyDelete
  4. muhammad - aiseh itu dato ada brani ka mau hadap itu sheikh?aku xyakin bro.haha

    ReplyDelete