15 Aug 2010

entri ke 100

salam to all

hari ini, malam ke 5 ramadhan 1431 hijrah, aku dengan bangganya mempostingkan entri aku yang ke- 100. waa sudah seratus entri aku diblog nih. rasa macam xde benda sangat yang aku post.tapi alih2 kira dah seratus.

tak tau ape yang aku rasa dengan jumlah post yang sebegini. sebenarnya tujuan utama aku menulis blog ni xlain untuk berkongsi je.mudah2an dari perkongsian isi fikiran aku adala seciput manfaat yang korang dapat.tapi kalo entri bodoh2 yang sudah aku post itu tak lain hanya untuk suka2 saja.abaikan saja entri bodoh2 tu.

kepada pembaca blog aku yang jumlahnya seciput dan bleh dikira dengan jari, terima kasih sudah singgah disini.semoga dari tulisan2 bodo aku ada sedikit manfaat untuk kau orang.terima kasih sekali lagi kepada pembaca yang terdiri dari kengkawan dan sedara serta pembaca2 lain.kadang2 tgk pembaca dari negara pelik2 pun singgah gak.ntah dia paham ntah tidak bahasa melayu.hahaha

ok sampai disini dulu dan selamat melanjutkan puasa. viva palestina!!!!!

2 comments:

  1. Gila ah, seratus dah. Buka hari ni nenek masak Nasi Beriani Gam. Makan ramai-ramai kat rumah aku. haha. Selamat puasa pis.

    ReplyDelete
  2. peerrrghhhhh.nanti aku balik nenek wajib masak skali lagi.x aci btol.hahaha

    ReplyDelete