4 Aug 2010

jurus kuntau

salam kepada semua

kalini entri aku tentang senjata2 orang2 kafir terutama yahudi laknatullah yang dipakai untuk menghancurkan kita. aku rasa kau orang tentu sudah banyak kali dengar tentang 5s iaitu song, smoke, sex, spirit dan sport.



1)song

song ni merujk kepada hiburan.dan aku yakin setiap dari kita sudah ditembak dengan senjata ni. termasukla aku skali. ntah brape banyak la duit dan masa aku habis dengan beli kaset2 dan cd2 lagu dari zaman skola lagi.ni semua underground scene punya pasal la ni.haha.tapi ALHAMDULILLAH walaupun terleka tapi kewajipan islam seperti solat tetap aku laksanakan.mudah2an kau orang pun sama.tapi xsedikit jugak dari golongan2 muda seperti kita yang rebah dengan senjata ni.tgk contoh seperti konsert2. berhimpit2 laki pompuan, solat entah kemana, duit habis. zaman sekarang aku rasa senjata hiburan ni adalah senjata paling ampuh golongan yahudi laknat untuk merosak kita. lihat saja diholywood. kiblat hiburan. termasuk dalamnya adalah lifestyle juga (fesyen, gadget, alat2 elektronik dan sebagainya). hasilnya kita lihat sekarang lahirnya golongan2 muda yang berlifestyle 'urban'. akibatnya adalah mereka terlalu leka dengan lifestyle mereka sehingga mereka menjadi golongan yang ignorance. tidak kesah dengan apa yang berlaku dengan palestin, tidak kesah dengan penjajahan minda orang yahudi terhadap umat islam, berpakaian yang tidak menutup aurat dengan sempurna(walaupun pakai tudung), tidak menghiraukan kempen boikot barangan yahudi dan sebagainya.dan yang paling bestnya adalah mereka tidak menyedari lansung bahwa mereka sedang diserang dan dijajah oleh yahudi laknatullah ini.


2)spirit

spirit disini maksudnya minuman keras, beralkohol, memabukkan dan melalaikan. lihat saja zaman sekarang bagaimana selambanya orang2 melayu islam kita minum arak.ada yang lagi sial dengan minum didepan khalayak ramai.betol2 bangsat. kalau dia boleh tengok nanti hari pertama dia dialam kubur aku rasa baru mereka2 ni rasa takut.kalau kau penah baca protokol zionist, ada dalam list mereka itu melarang orang yahudi untuk minum arak kerana efek negatif arak itu sendiri.tapi ironisnya merekalah juga yang menguasai industri arak kat dunia ni.


3) sex

ini sudah sedia maklum. perzinaan sudah ibarat cendawan tumbuh selepas hujan. kita boleh tengok macammana dimedia2 menggalakkan perzinaan. movie2 yang semuanya pasti ada adegan bercium, rancangan2 realiti, artis2 yang berpakaian serupa tak berpakaian dan sebagainya. media2 ini menggalakkan pergaulan bebas antara laki2 dan perempuan, menggalakkan berpacaran, dan dari situ timbul perzinaan. dan antara efeknya sekarang
kita boleh tengok macammana banyaknya pembuangan anak yang berlaku terutama kat negara kita.even skang kat negeri melaka aku tercinta pun ada perancangan nak buat sekolah untuk2 mereka2 yang hamil diluar nikah untuk menghindar dari pembuangan anak. APE KEJADAH NI????????


4) sport

pernah dengar 'kerana sebijik bola, sepuluh ribu orang islam tak sembahyang'? ini adalah salah satu cara mereka menyerang umat islam melalui sport. aku akui aku adalah salah seorang penggila bola.tapi segila mana pun kau terhadap sport, tidak perlu mengorbankan agama kau untuk itu. contoh lain seperti world cup dimana orang2 sanggup bangun malam2 dan keesokkan paginya kantoi subuh. ini semua adalah hasil positif yang diinginkan oleh kaum kafir ini terhadap kita.bukankah solat itu tiang agama? dengan robohnya tiang agama, maka tidaklah susah lagi untuk menjatuhkan umat islam tu sendiri. selain dari itu, dibawah sport juga kita boleh lihat bagaimana mereka mengeksploitasi cara2 berpakaian dalam sport itu sendiri sehingga kebanyakan dari etika ketika bersukan perlu untuk berpakaian yang tidak menutup aurat.contoh bola sepak yang pakai seluar pendek, dan atletik yang pakai seluar ketat2 sampai tersembul2 benda yang tak patut tersembul.

5)smoke

ini pun xperlu aku nak terangkan panjang lebar lagi. aku pernah buat topik pasal rokok ni dalam post aku yang terdahulu ( klik sini). yang penting kat sini yang perlu korang sedar bahwa dengan hanya sebatang rokok, lebih dari satu umat islam boleh dikalahkan.bukan main....


6)snack (tambahan)

sekarang dengan benda ni pun dia boleh jatuhkan kita.McD, KFC, Pizzahut, coke, pepsi, starbucks, burgerkings, dan macam2 lagi. berapa banyak gak orang2 kita yang 'addicted' dengan benda2 ni. sampai kalo xmakan benda2 ni boleh mati agaknye. ape punya sengal la. banyak lagi alternatif lain kepada brand2 bangang yahudi yang kau bleh pilih.tetap jugak kau nak makan benda yahudi ni. kita kena ingat, setiap kita membeli produk2 diorang, setiap itulah diorang makin kuat.bila diorang makin kuat, lebih kejam dan rancaklah mereka menjalankan rancangan jahat mereka untuk menguasai dunia.ini bukan sekadar tentang palestin saja tetapi lebih dari itu.ini tentang melawan kebatilan yang ingin menguasai dunia dan menjatuhkan agama.kena ingat tu.


oklah sampai disini saja.semoga kita sedar dan boleh melindungi diri kita dari serangan2 yahudi kafir laknatullah ini.semoga kita bijak untuk meng'counter' balik jurus2 jahanam mereka itu.semoga kita dilindungi oleh ALLAH dengan iman dan islam kita.AMIN.

4 comments:

  1. diadopsi dan dioter dari http://muslimism93.blogspot.com/. yang baik dikongsi yang buruk sendiri2

    ReplyDelete
  2. Aku teringin nak berkongsi satu hadis kat sini, hadis 12 dlm hadis 40.

    عَنْ أَبِي هُرَیْرَةَ رَضِىَ الله عَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ الله صَلَّى الله عَلَيْهِ وَسَلَّم : (( مِنْ حُسْ نِ
    إِسْلاَمِ المَرْءِ تَرْآُهُ مَا لاَ یَعْنِيْهِ)) حدیث حسن رواه الترمذي وغيره هكذا.
    Daripada Abu Hurairah r.a beliau berkata: Rasulullah SAW telah bersabda:
    "Sebahagian daripada keelokan seorang mukmin ialah meninggalkan apa yang tidak berfaedah baginya."
    Hadis ini Hadis Hasan, diriwayatkan oleh al-Tarmizi dan lain-lain sedemikian.

    Pengajaran hadis:
    Seseorang mukmin dianggap elok, indah dan berakhlak tinggi apabila dia hanya melakukan perkara yang berfaedah dan meninggalkan perkara yang tidak berfaedah.
    Antara perkara yang tidak berguna ialah bercakap kosong, berhiburan yang melalaikan, duduk-duduk di jalan, bertandang ke rumah orang tanpa niat ziarah atau tanpa ada kepentingan, suka mengambil tahu perkara yang tiada kaitan dengan dirinya, atau apa yang dikatakan dalam pepatah Melayu, menjaga tepi
    kain orang.
    Anjuran ini menyerlahkan suatu ajaran lslam yang amat baik, yang boleh menyumbang ke arah
    pembangunan umat.
    Sekiranya semua umat lslam meninggalkan perkara yang tidak berfaedah dan yang tidak ada kena mengena dengan dirinya, nescaya mereka mampu mencipta kejayaan dan kemajuan serta menghasilkan
    produktiviti yang berkualiti.

    dicopy dari pdf Hadis 40

    ReplyDelete
  3. cakap kosong ngn borak kosong sama ke?aiseh aku slalu borak kosong gak.kena kurangkan ni.

    ReplyDelete
  4. Asalamualaikum doc

    eh, aku tak tahu nama lu apa? haha

    bila tengok bola kat stadium satu perkara yang aku akan takut tengok ialah beribu orang tak solat sebab takut seat kena ambik dan lain2 alasan

    dan aku kagum bila orang ramai bersesak solat dalam keadaan yang sangat daif tapi boleh terapkan apa yang Islama jar dalam masa-masa darurat misalnya.

    dan bila aku pikir balik, sebenarnya yang menentukan nak solat tu bukan pihak penganjur kejohanan, mak ayah atau pemain bola tu sendiri tapi lebih kepada diri sendiri. kalau kita nak solat, inshaAllah kita akan cari surau dan solat seawal waktu mgkin.


    solat ni datang dari hati.

    nice entry

    ReplyDelete